Zwroty i reklamacje
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty wysłania przesyłki. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Zapakuj je starannie i dołącz wypełniony formularz zwrotu.
Klienci dokonują zwrotu na swój koszt odsyłając zamówienie na adres:
THE100, ul. Orłowska 43, 88-100 Inowrocław, tel. 662651046
Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane. Nie akceptujemy przesyłek za pobraniem.
Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni przy użyciu takich samych sposobów płatności jak przy opłaceniu zamówienia. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś płatność za pobraniem zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego. Jeśli zwracasz wszystkie produkty z zamówienia, zwrócimy Ci pełną zapłaconą kwotę. Przy zwrocie częściowym otrzymasz wartość odesłanych produktów.
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie drogą e-mailową.